Nieuws Oktober 2024

De 100ste is uit!!!

Afgelopen vrijdag is de nieuwste (de 100ste!!) editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. Een dezer dagen zal deze bij de leden op de deurmat vallen.

Met veel plezier biedt de redactie u het honderdste magazine van de Fan Club Barcelona aan! Voor deze zeer speciale editie hebben we alles uit de kast gehaald. Wat is er mooier om de 100 covers nog eenmaal in één poster op te stellen? Die mag aan de muur! De redactie kijkt tevens terug op de hoogtepunten van 100 magazines.

Parallel aan deze jubileumfeestelijkheden is FC Barcelona inmiddels uitstekend begonnen aan een nieuw seizoen. Er gloort weer hoop op betere sportieve en economische tijden! Dat weten we in dit magazine goed weer te geven. De komst van coach Hansi Flick, de topaankoop Dani Olmo en de onuitputtelijke bron van Barça-jeugd, die La Masía heet, ze krijgen volop aandacht.

De fanclub zelf ging op bezoek bij de verbouwing van Spotify Camp Nou en was aanwezig tijdens het Gamperfest van FCB Femení in het Estadi Johan Cruyff. Het leverde twee mooie reportages op.

We wensen de leden veel lees- en kijkplezier met deze bijzonder editie!

Namens de redactie bedanken wij uiteraard alle mensen, die in de afgelopen 25 jaar (!) op een of andere manier meegewerkt hebben of betrokken zijn geweest bij het samenstellen van het magazine!

Moltes gràcies!!

Gerelateerd nieuws