Nieuws Juni 2024

Het nieuwe magazine is uit!

Eergisteren is nieuwste editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. Een dezer dagen zal deze bij de leden op de deurmat vallen.

Het was voor de redactie in dit laatste nummer van het seizoen een makkelijke keuze met welk artikel we zouden beginnen. De dames van FCB Femení hebben met de tweede achtereenvolgende winst van de Champions League de hegemonie in het Europese vrouwenvoetbal afgedwongen. Een prestatie van formaat, die de cover van het magazine zichtbaar mag opvrolijken! Liefst 40.000 Barça-supporters vonden hun weg naar Bilbao waar de CL-finale plaatsvond. Onze redactie was er bij, het leverde een mooi reisverslag op.

In het magazine uiteraard ook een terugblik op het seizoen van de mannen, dat helaas een stuk minder verliep. Ondanks de grote blessuregolf zagen we toch het nodige talent doorbreken, hetgeen de toekomst perspectief biedt. Zeker als we in ogenschouw nemen dat Barça Atlètic, het filiaal elftal, tot aan het ter perse gaan van dit nummer bezig was met promotie play-offs naar de Segunda División. We stellen u de hoofdrolspelers voor.

Met onder andere een nieuwe boekenrubriek, een terugblik op vijf jaar Frenkie de Jong en tien jaar Marc-Andre ter Stegen wordt weer een mooie diversiteit aan artikelen aangeboden.

De redactie wenst u veel lees- en kijkplezier!